مطالب علمی- ورزشی- طنز

مطالب علمی- ورزشی- طنز


کريم انصاري‌فرد در گفت‌وگو با فارس در مورد برتري پرسپوليس در اولين ديدار ليگ برتر برابر صنعت نفت آبادان اظهار داشت: با توجه به شرايط خاص آبادان موفق شديم با 3 امتياز شيرين به تهران برگرديم. اين برد در اولين گام براي ما بسيار مهم بود. من مطمئن هستم ارزش اين 3 امتياز بعدها مشخص مي‌شود.

وي ادامه داد: پرسپوليس در فصل جاري چهره جديدي به خود گرفته و با حضور بازيکنان جديد زمان مي‌برد تا هماهنگي به وجود آيد. در آبادان هوا به طرز وحشتناکي گرم بود ولي خوشبختانه موفق شديم به خواسته خود برسيم.

انصاري‌فرد درباره عملکرد خودش گفت: تا توانستم دويدم ولي اولين بازي بود که به صورت رسمي براي پرسپوليس بازي مي‌کردم. تمام سعي و تلاش خودم را انجام دادم و مطمئن باشيد بازي‌هاي بعدي بهتر خواهم شد. من قول داده‌ام هرچه در توانم باشد براي پرسپوليس به نمايش بگذارم. اميدوارم خدا کمک کند تا پايم به گلزني باز شود.

مهاجم پرسپوليس در مورد بازي روز سه شنبه هفته جاري مقابل فجرسپاسي عنوان کرد: فجر هميشه تيمي خوب، جنگنده و دونده بوده است. آنها مربي خوبي مثل ياوري دارند. ما کار سختي در ادامه راه داريم اما هيچ هراسي از حريفان نداريم و مي‌خواهيم به بهترين نتايج برسيم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد حسین لشگری ׀ تاریخ: یک شنبه 1 مرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mohammad.jordan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com